Жеке хаттама – микрополяризацияның әсер ету схемасы: электродтар қандай нүктелерге қойылады. Қандай қарқынмен, ұзақтықпен, кезеңділікпен келу керек –микрополяризацияны күн сайын өтуге болмайды, ол зиян. Хаттама жазылғанда мыналар ескеріледі:

  • Баладағы нақты бұзылулар - тек дефектолог және біздің маман (педиатр және балалар невропатологы) көре алады. Басқа неврологтар оны көрмейді және білмейді – сондықтан невропатологтың консультациясы НЕНІ қалпына келтіру керектігі туралы ақпарат бермейді
  • Баланың жүйке жүйесінің ерекшеліктері
  • ЭЭГ (Жедел толқын эпилепсияға тең емес)
  • Дәрі қабылдау – баланың қазіргі күйі
  • Оңқайлық-солақайлық – бұл тармақ көбінесе диагностикадан шығып қалады

Өмірлік жағдайлар – ата-аналар процедураларға қалай бара алады немесе олар МП өткізілетін қалада қаншалықты ұзақ уақыт бола алады. Ата-аналардың өмірі мүмкіндігінше ыңғайлы болуы үшін осы факторларды да жиі ескеруге тура келеді.

Влада Ивановна Тарасенко - Украинада бірінші болып жеке хаттамаларға сәйкес микрополяризация сеанстарын өткізе бастады. Біз белгілі бір зақымдану болғанда бас пен арқаға, тіпті қол мен аяққа да жасаймыз.) Нәзік және жалпы моториканы және жүруді жақсарту үшін ВЕРТЕБРАЛЬДЫ МИКРОПОЛЯРИЗАЦИЯНЫ арқаға жүргіземіз.

Сондай-ақ, МП әсерін оксигенотерапиямен күшейту – біздің ноу-хау, ол жанама әсерлерсіз табиғи ынталандыру пайдасына химиялық әсер ету әдістерінен бас тартуға мүмкіндік береді. Балалармен практикалық және диагностикалық жұмыстағы 27 жылдық тәжірибе және Влада Ивановна Тарасенконың бірнеше білімі қалпына келтірудің ғажайыптарын жиі жасауымызға мүмкіндік береді

Влада Ивановна өзіне келген әрбір балаға өте жауапты және схеманы оған сай етіп әрі ол үшін ғана жазады. Иә, хаттамалар көшіріледі, он балаға бір хаттамадан қоюға тырысады, бірақ нәтиже тек хаттама оған арнап жазылған балада болады

МП әдісі мынаны түзетеді:

Моторлық бұзылулар — жалпы және нәзік моторика, соның ішінде, БЦП бар балалар моторикасы бұзылуы. Әдістемені қолдану отыру, ұстау, жүру дағдыларын барынша қалпына келтіруге мүмкіндік береді.

Интеллектуалды дамудың артта қалуы, ПДБПСДБ - бұзушылықтар туындаған нәрсеге байланысты емес.

Балалардағы сөйлеу дамуының бұзылуы (моторлық және ішінара сенсорлық алалия, сөйлеудің кез келген бұзылуы) - СДБ.

Мінез-құлықтың бұзылуы (гипербелсенділік синдромы, назар жетіспеушілігі, импульсивтілік және т.б.).

• Бас сүйек-ми жарақаттары.

Инсульттің салдары  сөйлеу, қозғалыс және интеллектуалдық функциялардың бұзылуы.

Мидың қан тамырлары аурулары, сондай-ақ олардың салдары ("вегетативті күй" синдромы, гемипарез, парапарез, атаксия, афазия, алалия және т.б.).

• Мидың нейроинфекцияларының салдары.

Көру функциясының бұзылуы (амблиопия, нистагм, қылилық).

Есту функциясының бұзылуы (сенсоневральді құлақ мүкістігі).

• Кейбір жағдайларда эписиндром және эпилепсия, ұстамалар санын азайту маңызды

Нәтижелер қандай?

Моторика сапалы қалпына келтіріледі – балалар аунай бастайды, отырады, тұрады, жүреді, жүгіреді, өзіне-өзі қызмет көрсету үшін қолдарын пайдалана бастайды (қасық ұстау, шыныаяқтан ішу, шешіну-киіну, сурет салу, жазу және т.б.).

Тамақ ішу бойынша қозғалыс қалпына келеді – шайнау, тамақты ауз ішінде тілмен аудару, жұту.

Сөйлеу, сөздерді айту мүмкіндігі қалпына келтіріледі.

Сөйлеу жақсарады, кейде толығымен қалпына келеді, белсенді сөздік кеңейеді, балалар тұтас сөз тіркестерімен немесе сөйлемдермен сөйлей бастайды.

Мидың барлық танымдық функциялары жақсарады: зейін, есте сақтау, ойлау, моторика.

Танымдық қызығушылық жақсарады, белсенді зейін, бұл ауыр жағдайдағы балалардың мұғалімдермен сабақ оқуына мүмкіндік береді.

Гиперактивтілік, импульсивтілік және агрессия төмендейді, зейін жақсарады.

• Балаларда дерексіз ойлау жұмыс істей бастайды (бұзылулары бар көптеген балалар үшін бұл мүмкін емес), көз алдымызда балаға ақыл кіреді. Бұл балаға болашақта қарапайым мектепте оқуға мүмкіндік береді.

Нәтиже қашан болады?

Максималды әсер курс аяқталған соң 2,5-3,5 айдан кейін байқалады, ол кезде зақымдалған жүйке қалпына келіп, жаңа жүйке тіні өседі. Курсты қайтадан өткізуге болады – тағы да жеке, жаңа хаттама бойынша, 3-6 айдан кейін, себебі кейін әсер етудің ұзақ мерзімдік әсері жүреді.

Әдістің тиімділігі

МП үшін жеке хаттамалар жазу үшін ЭЭГ қажет. Бірақ дамудың кешігуі бар балалардың үштен бірінде электроэнцефалограмма мінсіз дерлік. Нені ынталандыру керек? Дефектолог ретінде мен ЭЭГ-де көрінбейтін және тексеру кезінде басқа неврологтар көбіне байқамайтын психикалық дамудың жасырын бұзылыстарын көремін (әсіресе бұл сөйлеу бұзылыстарына қатысты – аналар да бұл туралы айтып жатады). Сондықтан МП қолдану тиімділігі бізде іс жүзінде 100% құрайды. Авторлық құқықтың басқа әсер ету әдістерін қолдану (мысалы, жоғары жиілікті түзетудің әртүрлі бағдарламалары немесе миды дұрыс микроэлементтік толықтыру) баланы барынша қысқа мерзімде қалпына келтіруге мүмкіндік береді.

Маңызды! Ауыр сенсорлық алалия микрополяризация әдісімен ҚАЛПЫНА КЕЛМЕЙДІ. Аналар, уақытты жоғалтпаңыздар! Алдымен Вернике аймағын (фонематикалық есту аймағын) қалпына келтіру үшін жоғары жиілікті терапия жүруі керек, содан кейін ғана МП қолдану қажет.

Сіздің балаңыз сөйлейді
Сұрақтарыңыз бар ма? Біз оларға қуана жауап береміз. Тек төмендегі форманы толтырыңыз.